Hyppää pääsisältöön

Myyvät verkkosivut

Verkkosivujen valjastaminen osaksi myyntikoneistoa on vain ja ainoastaan järkevää. Verkkosivut ovat auki käytännössä 24/7 ja hyvin usein potentiaalinen asiakas, kiireinen päättäjä, kerää tietoa kiinnostavista tuotteista ja palveluista työajan ulkopuolella. Joku kiireinen päättäjä on varmasti kiinnostunut juuri teidän tarjoamistanne tuotteista ja palveluista. Väärä lähtökohta verkkosivujen olemassa ololle on se iänikuinen "no kun ne nyt vaan pitää olla." Väärin. Verkkosivuilla on aina joku strategia - toisille se on esitteen lataus yhteystietoja vastaan ja toisille se on suora verkko-ostos.

Yhtä kaikki, huonosti suunnitellut ja optimoidut verkkosivut käännyttävät ostajan suoraan kilpailijalle. Mieti itseäsi ostajana; selaatko jotain verkkosivustoa vaikka hamaan tappiin asti löytääksesi jotain, vai etsitkö ennemmin toisen tarjoajan verkkosivuilta tietoa? Niin tekee nimittäin satavarmasti teidänkin asiakkaat, mikäli eivät verkkosivustostanne löydä etsimäänsä helposti. Meillä on siihen lääkkeet.

Liidimylly™

Meille verkkosivut eivät ole vain verkkosivut. Ne ovat liidejä generoivia väsymättömiä myyntitykkejä. Tai sellaisia me ainakin niistä teemme. Liidimylly™ ei ole vain verkkosivuprojekti - se on kokonaisvaltainen saneeraus, jolla asiakkaamme saavat verkkosivustonsa kautta myyntiputkeen enemmän ja valmiimpia myyntimahdollisuuksia. Liidimylly™:ää ei voi mitenkään verrata tavalliseen verkkosivuprojektiin - Liidimylly™:n mukana tulee aina napakka asiantuntijaosuus, kuinka verkkosivut jatkossakin toimivat myyjän parhaana kaverina.

Kenelle Liidimylly™ sopii?

Liidimylly™ sopii jokaiselle yritykselle, joka haluaa hyödyntää myynnissään myös työajan ulkopuoliset tunnit - niitä kun on keskimäärin 16 tuntia vuorokaudessa. Liidimylly™ on ratkaisu sinulle jos:

  • Verkkosivuja ei ole hyödynnetty myynnissä
  • Tarjouspyyntöjä ei yrityksistä huolimatta tule verkkosivuston kautta
  • Myynti- ja markkinointistrategiasi nojaavat vain outboundiin
  • Ostajat pyytävät sähköpostilla lisätietoja tai esitteitä
  • Haluat myyjille valmiimpia liidejä
  • Myyjiltä kuluu aikaa renkaanpotkijoiden palvelemiseen
  • Ette tiedä mitä verkkosivuillanne tapahtuu

Liidimylly™ sopii kaikkeen bisnekseen - toimialallasi ei ole merkitystä ja asiakasryhmäsi voi koostua kuluttajista tai yrityksistä. Myyntiorganisaatio voi koostua yhden hengen bändistä tai isommasta orkesterista - takaamme näkyvän muutoksen.

Mitä Liidimylly™ sisältää?

Liidimylly™ on yhdistelmä toimivimpia verkkosivujen liidigeneroinnin käytäntöjä ja asiantuntijan konsultointia. Projektin aikana verkkosivut rakennetaan alusta asti uudelleen vastaamaan tekniikaltaan, ulkoasultaan ja käytettävyydeltään vaativan asiakkaan toiveita ja odotuksia. Lopputuloksena asiakkaamme saavat tyylikkäät, teknisesti toimivat sekä hakukoneystävälliset (Search Engine Optimized, SEO), brändin mukaiset verkkosivut, jotka ovat valjastettu toteuttamaan niille yhdessä asetettuja tavoitteita.

Verkkosivujen sisältö

Verkkosivut tehdään hyvin konseptoidusti - värimaailma ja teema toteutetaan aina asiakkaan brändin mukaisesti. Verkkosivut sisältävät aina seuraavat sivut:

  • Myyvä etusivu
    • Etusivu toimii samalla landing pagena, eli laskeutumissivuna, jonka tarkoitus on herättää verkkosivuvierailijan mielenkiinto.
  • Palveluhinnastot
    • Yksinkertainen, nimensä mukainen sivu palveluista ja/tai tuotteista hintoineen tai hinta-arvioineen.
  • Yhteydenottolomake + chatbot
    • Yhteydenottolomake saa kaverikseen chatbotin, jolla voi tehdä tarkempia tarjouspyyntöjä. Toimii myös ajanvaraussivuna.
  • Yhteystietosivu
    • Yhteystieto-sivulla esitellään valikoidut asiantuntijat eikä suinkaan koko organisaatiota ylhäältä alas.
  • Blogi
    • Blogin avulla tuodaan esille asiantuntijuus ja lisätään ostajia kiinnostavaa sisältöä.

Liiallinen sisältö eksyttää verkkosivuilla vierailijoita ja on omiaan aiheuttamaan joko infoähkyn tai runsaudenpulan.

Verkkosivujen toiminnallisuus

Koska Liidimylly™ nimensä mukaisesti valjastetaan tuottamaan liidejä, toiminnallisuus on tärkeä tekijä. Verkkosivuille lisätään aina seuraavat toiminnallisuudet:

  • Kävijäseuranta
    • Upotamme verkkosivuille olemassa olevat kävijäseurantatyökalunne tai lisämaksusta valmistelemme teille kävijäseurannan
  • CRM-järjestelmän integraatiot
    • Mikäli käytössänne on CRM-järjestelmä, upotamme esimerkiksi lomakkeet tms saatavilla olevat integraatiot verkkosivuille
      • Tämä ominaisuus on Myynnin piristysruiske™ - asiakkaillemme aina ilmainen!

Verkkosivuprojektin vaiheet

  • Aloituspalaveri
    • Kartoitetaan nykyinen tilanne ja suunnitellaan yhdessä tavoitteet - mitä verkkosivuilta halutaan?
  • Workshop
    • Kun tiedetään ongelmat ja tavoitteet, käydään töihin. Workshopissa puristetaan suunnitelmat käytäntöön.
  • Käyttöönotto ja käynnistys
    • Kun verkkosivut ovat valmiit, seuraa asiantuntijan konsultointiosuus - Miten verkkosivuja hyödynnetään jatkossa?
  • Dokumentaatiot
    • Propellihattujen kieli on välillä melkoista Klingonia. Toimitamme selkeän dokumentaation opastuksineen, jotta opit siirtyvät käytäntöön

Projektin kesto on tyypillisesti 2-4 viikkoa. Tuloksia voi odottaa asetetuista tavoitteista riippuen heti tai pienellä viiveellä.

Miten tilaan Liidimylly™ projektin?

Voit ottaa yhteyttä alla olevalla lomakkeella tai siirtymällä tilaussivulle.


Kysymyksiä ja vastauksia

Miten Liidimylly™:n verkkosivut eroavat esimerkiksi markkinointitoimiston toteuttamista verkkosivuista?

Me menemme aina toiminnallisuus ja myynti edellä. Otamme totta kai huomioon yrityksen brändin ja värimaailman, mutta me emme keskity tekemään graafisia ja raskaita sivustoja - me teemme yksinkertaisen ja toimivan liidikoneen, joiden tehokkuus perustuu verkkosivuvierailijan kävijäkokemuksen optimointiin.

Yrityksellämme on varsin tuoreet verkkosivut, emmekä halua muuttaa niitä, mutta kävijäseuranta puuttuu. Miten Liidimylly™ voi auttaa?

Me emme koske toisten töihin - verkkosivujen tekijä tai ylläpitäjä voi upottaa puuttuvat koodit. Meillä on toki useampiakin tehokoulutuksia verkkosivuliikenteen lisäämiseksi. Jokainen tapaus on kuitenkin erilainen, joten kuulemme mielellämme tilanteesi.

Teknisesti toimivaa ei tarvitse muuttaa, mutta voimme silti tuunata mm. sisältöä ja optimoida kävijän kulkua.